Lunch på Cykel

Precis när Louise kom tillbaka från sin lunch, hoppade jag på cyklen och styrde mot Mojis jobb. Kom fram efter många om och men på S cykel. Den var ju jätte låg och jobbig att cykla på. Jag med mina 172 cm tyckte den skulle passat när jag var 12 år kanske. Äntligen kom jag fram. Vi satte oss och tog en cigg och snackade lite i solen.  Käkade lite kyckling när jag ändå var där. Supergott med rödcurry och så var den stark också. NamNam^^ Sen plockade jag lite mat till S och bebo som jag tog med mig på cyklen också. Jag fick en present av Moji från Thailand också. En Champion väska, jätte fin. Hade kollat på en sådan i St Per Gallerinan för inte så länge sen. Så det satt perfekt ju. Skönt att ni är hemma nu tjejer, missed u ALOT !  Tack för presenten ♥

Posted on augusti 3, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

