Gästblogg – Pira

Kate ville att jag skulle skriva ett inlägg i hennes blogg.. Hmm..?? Vad ska man skriva om då..?? Jag är inte bra på det här med bloggar men jag ska göra så gott jag kan. Jag kan berätta lite om hur det är att umgås med Kateie och hur hon är som människa…Ni som följer bloggen har nog märkt att jag och kattosh har umgåts en hel del de senaste veckorna. Katie är som ett virus fast på ett positivt sätt…hon sätter sig direkt i blodet och blir en del av din vardag och allt känns så naturligt med henne. Det känns som att vi har känt varandra hela livet lixooom =) …Det bästa med Kateie är hennes humor…hon lyckas alltid få mig att skratta..!!! Sedan så ställer hon alltid upp…vad det än gäller! Jag kan berätta om ett problam JAG har, och direkt så är det inte bara mitt problem utan även hennes. För tillfället har jag inte mer att säga, men räkna med att jag kommer skriva fler gånger.

// Pira

Posted on augusti 4, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

