Vikten…

Vikten har ökat och jag vill helst inte berätta hur mycket. Det kanske är på tiden att bara köra shakes igen då. Ingenting annat. Utan fusk denna gången. Nu för tiden känns det omöjligt att jag håller mig till shakes. Men jag ska göra mitt bästa. Jog tog på mig mina näst tightaste brallor idag, nytvättade och jag fick på mig dom utan problem. Så jag mår väl Okej idag, men inte inte riktigt 100. Jag har ju en ideal vikt som jag vill nå och just nu känns det inte helt omöjligt att nå den, men det kommer ändå ta tid. Jag har märkt en sak. En väldigt läskig sak. Det låter lite konstigt men jag ska förklara på bästa sätt. – Efter kanske 3 dagar på shakes så ser jag en smal tjej i spegeln. Och så fort jag ätit minsta lilla så tittar jag i spegeln, och då har spegelbilden ändrats helr. Då ser jag ut som en flodhäst. Bara för en riskaka till exempel. Då ändras hela bilden i spegeln och jag tycker jag ser ut som jag gått upp 20 kg. Scaary.

Posted on augusti 4, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

