BMI 20.3

Jag har snart nått mitt första mål, vilket är att ha bmi på 19.9 . Men jag är inte där riktigt än. Jag tänker inte ge upp nu. Jag har ätit lite och blandat med shakes, men jag har ändå hållit mig till 500 – 600 kcal per dag. Plus att jag har druckit vatten / fun light som en dåre. En flaska kanske räcker i 2 dagar. Eller 1 och en halv dag. Det borde gu ge ämnesomsättningen en kick. Haha. Jag har en bit kvar att gå om jag ska nå mitt hemliga mål. Jag vet att jag har failat 1000000 ggr innan, men med tiden tror jag att jag kommer klara det. Jag måste bara ha tålamod och verkligen vara diciplinerad mot mig själv. Just nu känns det som att ana har lämnat mig ifred. Så länge jag sköter mig så är vi bästa vänner. Men så fort jag fuskar så kommer hon tillbaka som en sorts vakt. Vilket är bra på ett sätt. Jag har ju valt den här vägen själv, tycker jag i nuläget. Jag vill ju vara såhär nu. Men dessa tankar ändras till motsatsen när jag sitter på badrumsgolvet vid toaletten med värsta ångesten för vad jag har stoppat i mig. Även om jag redan spytt upp allt jag fått i mig så tänker jag; låt mig bara få upp det allra sista, jag vill ju inte ta någon risk att det ska ligga kvar och jäsa till fett. Även om allt är uppe, så fortsätter jag tills gallan kommer. Då vet jag säkert att nu finns det inte mer.

Då försvinner alla tankar och hopp. Då vill vill jag inte synas i allmänheten, bara vara hemma och gömma mig i sängen och fasta 4ever. Då vill jag bara släcka alla lampor och stoppa in musiken i öronen på högsta volym för att slippa höra mina tankar.
Men idag är det inte så.

För några dagar sen fick jag panik. Vi skulle sova. Jag ville men jag kunde inte. Jag hatade min kropp, det gör jag idag också i och med att jag inte nått mitt mål än, men jag är på god väg, dont worry ! Låg i sängen och tittade på min kropp och det kändes som att hela min kropp bara var fett. Kändes som mitt skelett badade i fett. Hur äckligt är inte det. Jag hade inte hetsat då, men jag kände väl att jag ätit för mycket ändå. Kände mig svullen i magen bara. u know. Önskade att jag kunde ta nästa flyg til thailand och göra fettsugning bara. Longing for perfection. And I will never give it up !

Posted on augusti 7, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

