Just an ordinary day.

Idag har varit en helt vanlig dag på jobbet . Jag kom tidigt och pappa var redan här. Han satt i kontoret och pratade i telefon. Jag startade alla kassor och kollade mailen osv.  Dagliga rutiner ni vet. Jag började möblera om lite vid möblerna. Ska försöka få allt att få plats samtidigt som det ska bli snyggt. Det är lite bökigare än man tror. Men jag börjar se fina resultat nu. Det kommer bli snyggt. Bebo hämtade upp mig på lunchen , vi åkte till Lidl. Hans mamma gav mig världens bästa idé en morgon när vi skulle dricka te. Istället för socker, tar man suketter. Mycket godare. När jag stod där vid hyllan såg jag att det fanns sötningsmedel i pulver också. Hmm. Jag ska nog prova det någon gång, men jag vet inte riktigt hur jag ska använda det? Använder man det när man bakar eller? Efter Lidl, åkte vi för att plocka bär från någon annans träd. Men det är ju det enda surbärs trädet vi känner till så det gör väl ingenting. Hihihi. När jag kom tillbaka till jobbet åt jag en riskaka och fortsatte jobba.

Nu sitter jag i kassan och googlar och läser om mat och kalorier som vanligt. Hmm.. Idag har jag varit dum. Anledningen till att jag har blivit dålig på att blogga är att jag är kär, jag tror ni förstår. Jag är nog mer trogen till er läsare än till det sociala livet. I’m working on it🙂

Posted on augusti 8, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

