Morgon Story ;)

Hellu! Jag kom precs ur duschen, ska smörja mitt torra
anzikt nu.

På sistone har jag varit jätte trög på att gå ur sängen. Asså jag kan vakna jätte många gånger men ändå vill jag inte gå upp. Det är så varmt och skönt i sängen ju. Oooh no, nu kom jag och tänka på vintern. När man precis kommit ur duschen då fryser man som fan. Även om man har det varmt hemma. Och om man är jätte stressad på morgonen, precis kommit ur duschen och måste springa till bussen. Bara på den korta vägen till bussen, hinner håret frysa till is. När man kommer på bussen är alla sittplatser vid elementen upptagna, och man vill ju hålla sig så långt ifrån dörrarna som möjligt, annars fryser man ihjäl. Inte nog med det, nästa morgon när du vaknar är du snorig, har ont i halsen och febrig såklart.😉 Okej nu ska jag inte få flipp med mina historier, dom kan bli lite överdrivna ibland. Hahaha. Är det någon mer än mig som längtar efter vintern? Ha en bra dag❤

Posted on augusti 11, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

