Trådad

Sitter hemma i köket hos bebo. Jag ska äta upp min persika innan jag sover, har haft en omtumlande eftermiddag. Ganska jobbig med bland annat hets och resten som hör till. Jag tror jag borde sluta med bars, men skitsamma. Det var inte det jag skulle skriva om nu. Jag har precis blivit trådad i ansiktet av hans mami, blivit av med alla onödiga hårstrån i ansiktet.. Ajj vilken smärta. Men det brukar göra mer ont, inte den här gången. Hon gjorde det bra. Ska spara ut mina ögonbryn så ska hon få fixa dom oxå om några dagar. Jag vet inte hur man gör men jag såg henne ha ena änden av tråden i munnen och andra använde hon som någon knut eller något. Sånt här får man stå ut med när man inte är svenne😉 . . Nu har dom laddat klart film som vi ska kolla på. Road Trip heter den, hoppas den är bra. Förhoppningsvis somnar jag inte. Jag kanske berättar för er om min dåliga dag idag, men då får det bli ett inlägg imorgon.. Jalla, godnatt❤

Posted on augusti 11, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

