Ny bantning på G !

Jag bad ju pappa att hämta bantningstabletter från Kina, and here they are😉 Hihihi. Pappa har provat några liknande innan, han käkade dom i 3 veckor cirka, han tappade 7 kg på 3 veckor. Så nu är det dags för att prova något nytt kanske. Jag har ju provat andra sorters kapslar innan. Och jag tycker nog att dom alla är lika på något sätt. Man känner sig lite kall i kroppen och törstig som satan. Man ska ju ta 1 kapsel på morgonen i 36 dagar, och äta mat som vanligt. Men jag kommer nog hålla mig till 500-600 kcal / dag, som jag gjort ett tag nu. Lika bra för säker viktnedgång. Jag ska ju inte börja äta som vanligt folk bara för att jag käkar piller. Den risken är absolut utesluten. Som ni ser är kapslarna gröna. Och dom är helt okej att svälja. Jag hatar ju att svälja tabletter överhuvudtaget.

Jag önskar jag kunde förstå vad det står på förpackningen, men nope! Li skulle översätta åt mig men med hennes svenska blev det lite svårt. Så om någon kan förstå vad som står här så kommentera gärna en översättning.🙂

Posted on augusti 12, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

