Stolt över mig själv.

Tänkte berätta om igår. Jag hetsade som vanligt, vill helst inte berätta vad jag käkade och hur mycket. Det börjar ju med att man bara är sugen på något och man tänker; men om jag äter lite mer idag och kör hårt imorgon det gör väl ingenting. Jag käkade och käkade små plock hela tiden, till slut kände jag mig bara super svullen. Jag hade käkat 2 bars från Naturdiet också. Asså dom jäser ju i magen typ för att man ska känna sig mätt längre. Och jag mådde bara skit efteråt. Jag mådde inte illa av dom men jag mådde illa av att känna att dom jäste i magen. Hatar den känslan. Älskar däremot morgonen, nästan varje morgon är bra. Då känner man sig tom och liten. Jag klarade nästan hela dagen med ångesten, sista halvtimmen innan stängning på jobbet så kunde jag inte hålla emot. Jag bad pappa komma och byta av mig i kassan när tårarna bara rann. Efter stängning stannade jag kvar. Pappa åkte och jag styrde direkt mot toan. Den här gången behövde jag inte anstränga mig så mycket för att få upp allt. Och det kändes bra. Igår spydde jag nog mer än jag någonsin gjort. Jag är så stolt över mig själv att jag fått upp allt, och idg mår jag super bra!

Posted on augusti 12, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

