Fredags Tzatziki.

Det brukar alltid bli så att jag lägger bloggen åt sidan på helgen, men nu är jag igång i alla fall och tänkte berätta om min mysiga fredag. Jag slutar ju ganska sent, men det gjorde ingenting. Det var skönt väder och vi bestämde oss för att åka till Uppsalas mysigaste restaurang, den är precis vid ån. Vi satt ute såklart, med filtar. Vi beställde, kyckling souvlaki tror jag den hette. Jag tog bort bröd och potatis såklart. Hade typ inte ätit något under dagen så det var okej att äta kyckligen. Plus i kanten var ju att den var grillad. Det var gott och jag kunde njuta av maten.  Vi satt där mer än 1 timme i alla fall, bara jag och Pira. Det är inte så ofta vi är ensamma, så jag njuter så mycket av den tid vi spenderar tillsammans, bara jag och han. Det var en perfekt kväll. En av de finaste dagarna i mitt liv. Vi får väl se hur många fler det kommer. ♥

Posted on augusti 14, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

