Busy me..

Idag har jag nästan inte alls varit på jobbet. Har åkt runt runt runt hela dagen känns det som. Jag började dagen med att lägga in lite fakturor och lite annat pappersjobb i kontoret. Efter det satte jag mig i bilen och det var då kaoset började… Till banken först för att växla pengar till kassan. Det gick galant, nästa stopp blev tryckeriet som äntligen var klara med våra dekaler som ska upp på söndag efter stängning. Det gick också fint, men sen när jag skulle hitta till ”cheapink” blev det svårare. (Där vi brukar köpa toner till skrivaren här på jobbet.) Jag körde runt i det där området hur länge som helst, fram och tillbaka mellan alla företag som har sina kontor där. Jag stannade och frågade flera stycken och det verkade som om hela företaget CheapInk var uppslukad av jorden. Försökte ringa dom men jag fick inget svar. Så jag fortsatte med att fråga runt, och tillslut sa en kvinna att dom hade flyttat men att hon inte visste var, hon gissade på ett ställe på andra sidan stan , så jag åkte hela vägen dit också utan resultat. Till slut tröttnade jag och åkte tillbaka till jobbet och fortsatte jobba här med allt annat. Bytte av Elin för lunch och efter det tog jag en runda till, denna gången i Gränby Centrum. Började hos Teknikmagasinet sen vidare till Expert, till slut hittade jag min toner hos kjell & Company. Jag trodde inte min öron när killen bakom disken nickade och sa att dom hade den. En toner till brother, laser skrivare kan vara svår att hitta må jag säga.. Uff!!!

Nu till den bra-iga delen av min dag =) . När jag ändå var på Gränby Centrum passade jag på att käka lunch, med mitt underbara sällskap lillebror och älskling. Ceasar salladen var jättegod, även om dom tog lite extra tid på sig. Vi satt och pratade lite, sen var jag tvungen att skynda tillbaka till jobbet. När jag kom tillbaka var Andreas klar med våra ”flyers” som sa delas ut på söndag, det var lite småfel som vi fixade till snabbt. Men nu är dom äntligen klara, dom blev super najjs! Lägger upp en bild på dom på söndag kväll. För det är ju på Måndag hela ”grejen” börjar. Nu blir det återigen en långsam eftermiddag i kassan tills stänging. Wiiihoooo!

Posted on augusti 19, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

