Söndag – Slappis..

Har jobbat i helgen, och idag har jag faktiskt fått lite gjort på jobbet.. Till skillnad från igår. Hiihi.

När jag åkte från jobbet mådde jag inte så bra men nu med lite mat i magen mår jag bättre. konstigt att säga så men det känns lite bättre. Vi har käkat och jag handlade lite ”nyttig” mat till mig själv förut när jag var på Ica. Så nu har jag här hemma också. Kollade på blocket nyss men som vanligt fanns det inget. Vi har det ju ändå bra nu.🙂 Vad mer kan jag be om liksom. Längtar bara tills jag kommer igång med utförsäljningen på jobbet och sen plugga både skola och hobby. Det kommer lösa sig. Bara jag koncenterar mig på jobbet och framtiden. Sitter uppe i rummet med bebo och lyssnar på super gamla låtar. Han ligger på andra sängen och beställer musik. Wiiiiioo , hjärtat ! Snart ska vi åka och hämta hans kusse på Arlanda. Under tiden har jag en film på nedladdning så den är klar för ikväll. Lugn kväll idag, så jag har full energi imorn på jobbet. Pussss❤

Posted on augusti 21, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

