Som sagt..

..hade jag en slappis söndag. Det gäller maten också. Sket fullständigt i vad jag käkade i helgen. Då orkade jag inte hålla mig mer. Tror jag fick i mig 3 kex choklad kakor igår. Käkade mat hemma efter jobbet också, pasta med kyckling och massa konstigt. Inte bra gjort Kate, SKÄRPNING ! Jag måste verkligen sluta slappa på helgerna. Annars kommer jag aldrig att nå mitt mål ju. Även om jag fick upp en del igår så åt jag ju efteråt. Jag tror nog att det är såna hets dagar man får räkna med när man deffar på heltid. Idag har jag jätte svårt med sötsuget, självklart på grund av allt som legat och jäst i magen under natten. Jag har ätit en kyckling sallad idag med bara kyckling och grönsaker, jätte gott faktiskt. Hämtade den från 52:ans, innan har jag alltid trott att dom bara har smörgåsar där, men tydligen har dom sallad också. Super Duper! Om jag dricker lite saft kanske sötsuget släpper.  Laxen väntar jag med tills efter stängning tror jag. Även om den inte gör någon nytta så kommer jag i alla fall känna mig tommare och lättare = då mår jag bra! Om jag bara klarar att hålla mig tills imorgon utan hets så släpper nog sötsuget tills då. Längtar, wooohooo !

BTW – Idag har jag fyndat. Jag var tvungen att beställa lite ”mirakelnudlar” från bodystore direkt när jag såg att dom innehöll 5 kcal på 100g. Det är ju ingenting, totally fucking amazing. Jag och Elin beställde tillsammans så vi delar på fraktkostnaden. Hur hittade jag dessa mirakelnudlar då?Miss B , såklart! Hon hittar allt den där bruttan !

Posted on augusti 22, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

