Dålig början på dagen..

Dumma dumma dumma! Jag är en idiot. Vi åkte för att hämta Chryslern från verkstan, och efter det skulle jag till LIDL för att köpa rörsocker. Jag läste om det igår på wiki, och det är såkallade tomma kalorier i det. Har inte vågat smaka ännu. Så när jag var där i butiken såg jag även gaveln där dom hade naturgodis. Jag älskar ju dom där med yoghurt, och självklart köpte jag LITE. På riktigt, det var lite, lovar! Jag satte mig i bilen och började med att ta en bit i taget. Sen fler och fler. Till slut var hela påsen slut och ångesten kom ikapp… Hatar mig själv. Hatar när jag gör sådär, jag vet ju att jag kommer ångra mig. Så nu har jag fått upp i alla fall hälften, klarade inte av att känna smaken av yoghurt blandat med magsyra. Fresh, inte! Så den andra halvan får väl stanna kvar där, om jag inte försöker få upp det sen. Det som är bra med att spy är att när man är klar är man absolut inte sugen på någonting. Man är neutral och sliten / avslappnad och känner ingen hets eller hunger alls. Även om det är svin äckligt så längtar jag efter känslan man får när man är klar. Tomheten. Och just nu känner jag inget som helst begär alls. Skönt❤

Posted on augusti 24, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

