Lunch !

Jag åkte hem på lunchen idag. Skönt att komma ut lite under dagen också. Känner mig ganska isolerad när jag är på jobbet hela dagarna. Ibland går jag inte ens ut på hela dagen. Knas bre ! När jag kom hem så fick jag mat av bebos mamma, kyckling med gurka. Hon är bäst, och gör den godaste maten. Hon kan göra dolma också, jätte gott. Men det är synd att det är så mycket kolhydrater i det. De e ju typ bara ris, hihi ! Nyttig lunch idag alltså, kyckling med gurka. Proteinet kommer hålla mig mätt en bra stund nu och som plus i kanten kommer jag slippa sötsuget.😉 Om det blir kris, har jag ju min Cola Zero ♣

Posted on augusti 25, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

