bodystore.se

Imorse hämtade jag ut paketet från bodystore, med våra nudlar och lite smått och gott.. Kanske lägger upp någon bild imorgon om jag inte har helg – bloggbreak! Hehehe…Idag har jag klarat mig okej med maten, 2 nektariner och 1 nutrilett bar har jag ätit. Och jag har druckit endast Cola Zero. Duktiga jag. Nu ska Sami byta av mig i kassan så jag kan gå och fixa till mig lite. Platta håret och sminka mig. För ikväll bär det av till Estockholmoo! Det ska bli roligt.

Jag var tvungen att rensa och gå igenom mina saker som legat i Ikea påsar en bra stund. Så jag rensade och kastade ganska mycket. Och samtidigt som jag höll på så hittade jag lite skinny kläder som jag förhoppningsvis snart får på mig. Det var skit kul att hitta saker som man inte sett på länge.. Kastade bort mycket kläder som var för stora också. Hihihi😉 När jag var klar med sorteringen så ska ju allt in i bilen, bebo kom och hämtade allt och lämnade hemma. Inte nog med det, han åkte till stan för att hitta plugg böcker till mig! Och busskorten fixade han också🙂 Vilken ängel❤ Amor Vincit Omnia.

Tydligen så kostade böckerna skit mycket i bokhandeln så jag får nog kika på blocket i alla fall🙂

Posted on augusti 26, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

