Lönehelg ;)

När lönen kommer är det ju självklart att man har fullt upp. Ska berätta lite kortfattat om helgen dåra…

I fredags åkte vi till Stockholm på kvällen, hälsade på familj där. Det var längesen vi var där och hälsade på hos dom. Vi käkade mat och satt och pratade om massor.
Lördagen började med att jag skjutsade ”Zuza” till jobbet, han fick jobba på Mix Mix denna helgen med S. Jag var ju ledig och han ville verkligen jobba. Han hade aldrig jobbat förut så jag hoppas han hade roligt här, på sitt första jobb!

Efter vi släppt honom på jobbet gick vi andra till grannen ”Nelins” och handlade lite mat hem. vi kom hem och hade skiiit tråkigt, försökte komma på saker att göra. Jag ville åka in till stan men bebo trögade sig extra mycket så förmiddagen spenderade vi hemma i köket och lagade kyckling med pasta igen. Gott ! När klockan närmade sig 16.00 hade vi bestämt oss för att åka till Mix Mix och plocka upp Zuzaaa och direkt åka till Kista Galleria för shopping! Handlade massor med fint. Typ 3 olika leggins, 1 svart – 1 jeansfärgad – 1 fake skinn.🙂 Köpte ett par vita jeans på MQ också. Super skinny, så jag får inte på mig dom än.. Men jag hoppas dom kommer hålla min motivation uppe, dom var riktigt snygga. Inte nog med det så sprang jag runt som en höna och letade efter en fin ”figarolänk” till bebo, men ingen hade den jag ville ha. Så det blev en vanlig kedja i silver. Inte för tjock och inte för tunn, den passade honom jätte bra (thank goodness). Så det fick bli hans present, vi firade 2 månader denna helgen btw

Efter flera timmar i Kista är vi super trötta och sätter oss utanför gallerian och väntar på att bebos syster ska sluta jobba. Hon jobbar ju där så vi passade på att hälsa på henne flera gånger därinne..

Nämen, titta vem som somnade i bilen på vägen hem. Sååå söt, lilla Zuzaaaa, ätbara lilla unge! ♥



Söndagen blev en slappdag som vanligt. Skjutsade Zuza till jobbet och sen åkte jag med bebos mamma och handlade i gottsunda. Vi var hemma nästan hela dagen och tog det lugnt. Men bara nästan, för vi åkte till Gränby Centrum också för jag ville ju köpa en matvåg. Köpte en våg som visar digitalt i gram på Clas Ohlsons för bara 199 :- ! Check it out!

Posted on augusti 29, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

