Blackout på Ica

Inte så konstigt att jag ramlade ihop igår på Ica, jag har nu konstaterat att det beror på vätskebrist. Jag skulle bara gå och småhandla 2 – 3 små saker på vägen hem. Jag går in med Akon som sjunger i mina öron på högsta volym. Tar en korg och går till kylarna plockar ner en lätt kvarg, efter det börjar Akons röst på något sätt bli ansträngande att lyssna på så jag sänker volymen och går mot kryddhyllorna och det var där jag ramlade ihop, jag ramlade mot hyllan men det gick bra och jag fick inte ont. En blond tjej kom springande och överdrev hela grejen.. Skrek typ så hela Ica hörde. Jag fick vatten och så fort jag kände stabilitet i benen gick jag därifrån.. Så fort som möjligt. Snacka om skämmigt… Det hela måste ha berott på vätske brist, för jag har inte druckit alls nästan på hela helgen fram tills idag.

Ringde vårdcentralen imorse när jag satt på bussen, tänkte boka tid för en hälsokoll. Då får man ta blodprover och kolla värden och sånt. Det kan nog vara bra för mig att veta vad min kropp behöver😉

Posted on augusti 30, 2011, in ♀ try to be healthy. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

