Matdagbok 30 / 8

Dagens intag
1 modifast bar = 120 kcal
2 ägg 88g = 121 kcal
1 naturdiet cocos bar = 220 kcal
1 äpple med skal 140g = 78 kcal
1,5 dl kräm = 40 kcal

TOTALT = 579 kcal.

Idag har varit en bra dag hittills, har druckit 2 liter fun light också. Jag hoppas bara att jag klarar mig resten av dagen. Idag skämde jag bort mig själv lite med äpplet. Jag skar det i små bitar och la dom i en skål. Sedan hade jag på sötningsmedel och kanel. Det blev supergott. Borde skämma bort mig själv lite oftare tycker jag🙂

Posted on augusti 30, 2011, in ♀ matdagboken. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

