Mobilblogg @

Godmorgon!!! Nu sitter jag på bussen på väg till stan, har möte på CVL kl 9 med Christina Nordén. I och med att Samhälls kursen var full redan så ska jag söka något annat som andra kurs. Vi får väl se vilka kurser som passar in i min vardag. Jag måste hinna förbi ett apotek också , vill köpa modifast 🙂 dom är goda och mindre ❤ , fick med mig 2 ägg i liten liten låda idag! Så sött! Hihi, bilden får jsg lägga upp efterhand, det finns ju trotts allt fortfarande ingen app för blogg.se?! Puss sålänge ❤

Posted on augusti 30, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

