1a september 2011

Arbetsdagen började med att städa och diska i lunchrummet, tömma sopor och fixa på toaletterna. Klockan närmar sig tio och Elin har fortarande inte dykt upp på jobbet. Jag ringer upp henne och tydligen hade hon öroninflamation, stackarn. Vilket betyder att jag får ta kassan på förmiddagen, jag blandade en liter fun light ”peach passion” saft. Underbart god. Plockar med mig väskan och nycklar till kassan och gör dom dagliga rutinerna; hämta in tidningar, starta kassan och plocka undan lite smått runt om kassan. Thats it !
Så nu tänkte jag börja skriva en hel månads schema för ABC dieten så jag vet exakt vad jag ska äta varje dag under hela september. Egentligen håller den på i 50 dagar men jag börjar med 30 så får vi se hur den har funkat 🙂 Later on bitches ♣

PS! – idag är det bara 24 dagar kvar tills jag fyller år 😉

Posted on september 1, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

