Sunshine ^^

Just nu sitter jag utanför jobbet och njuter av solen, det är ganska skönt väder idag🙂 jag tog med mig en cigg och en kopp te ut. Åååh , jag vill inte att sommaren ska försvinna, den är så kortvarig juu.. Men på ett sätt är det kanske bra, man hinner komma iform tills nästa år förhoppningsvis. Nu kom jag att tänka på en sak. Jag vet inte hur jag ska göra, asså det handlar om mina matvanor. Jag vet att du bryr dig om mig men jag är inte redo för att ändra på dom nu. Och när jag väl är redo kommer det vara jävligt svårt. Jag vill inte göra någon ledsen , de e de sista jag vill men jag lever ju såhär , det kommer säkert inte vara så för alltid🙂 men när jag känner att det är dags då ska jag verkligen ge allt jag kan❤

Skickat från min iPhone

Posted on september 2, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

