ABC – dag 3 / fail !

Idag blev inte en så bra dag, jag vill som vanligt inte berätta vad jag har ätit. Såna här dagar borde man få döds straff för. Gör man såhär så borde man ju få något straff för det. Hetsen kom och hälsade på mig lite idag, inte så trevligt sällskap direkt. Jag hade ju bestämt mig för att det inte skulle bli så. Men men direkt efter jobbet fick det bli 2 timmars PW. Utan stopp, det enda som gav mig kraften var ana, min bästa vän. Hon peppade och pushade mig hela vägen fram och tillbaka från sävja 2 till willys på kungsgatan. Ana kan också vara mitt hatobjekt, men hon är duktig på att peppa mig. Tänk om jag inte hade ana, då hade jag säkert gått hem och bara legat och sovit och gråtit och tyckt synd om mig själv. Jag vet inte riktigt hur långt det är men jag vet att jag gick utan stopp i 2 timmar, utan att sakta ner. Mot slutet började jag känna lite smärta i höftbenen eller om de va ljumskarna.. Vet inte riktigt men ont gjorde det i alla fall. Som SATAN ! Tog sedan reda på hur mkt jag kan ha bränt på det, och tydligen har jag på bara 2 timmar bränt 780 kcal 😉 ! Så kompensationen för dagen är avklarad i alla fall. Kör igång med fasta eller max 100 kcal som min 4e dag imorgon. Wish me luck !

Posted on september 3, 2011, in ♀ matdagboken. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

