Planering är viktigt!

Idag har jag inte gjort så mycket på jobbet.. Bara suttit och skrivit ner hur jag ska äta den kommande veckan. Har räknat ut allt i minsta detalj. Har vägt lite också av den maten jag har här på jobbet. Vissa dagar har jag till och med sparat några kalorier så om jag råkar äta något litet hemma på kvällen så kommer det inte göra något.😉

Just nu pågår det storstädning hemma, synd att jag inte kan hjälpa till i och med att jag är på jobbet. Inatt kommer vi få gäster hem också, anledningen till storstäd. Inte nog med det så fick jag en mycket god nyhet, vi ska få en dubbel säng så nu borde jag nog sätta fart och röra på mitt ärsle.. Vi börjar med att tömma lastbilen lite så sängen får plats. Sen kan vi ju fortsätta med att göra plats där hemma också innan vi hämtar den….

Imorgon har jag tandläkartid kl 9.15 , det var minst 1 år sedan jag var där och sist jag var där kände jag inte ana. Så nu kommer man ju få se vilka hemska resultat detta har gett mig..

Och sist men inte minst, har jag min första religion lektion på onsdag morgon kl 8.15😉 tänk att jag faktiskt ska börja plugga ♥

Posted on september 4, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

