Morgonmys i kassan

Jag hann fixa en kopp te innan jag satte mig här i kassan. Grönt te med mint smak blev det idag, jag brukar ju dricka den orientaliska smaken, smaskens! Så nu sitter jag här och skriver ner lite vad jag ska äta och så, den kommande veckan alltså. Massor med gott..

Jag stannade kvar på jobbet igår och planerade massor inför den här förmiddan, men jag hade ju glömt bort att Elin börjar sent idag, det är ju tisdag, damn it… Jag kom hit lite senare än vanligt idag (försov mig), men det är faktiskt inte ofta det händer så det skadar nog inte. Har massor med samtal att ringa, jag fick en lista av pappa på saker att göra, han mailade den. Inte nog med att jag känner mig handikappad här i kassan så känner jag samma sak när jag får massor med kontorsarbete.. Jag vill ju ut i butiken och jobba, och fylla på med saker. Igår kväll fick jag lite gjort i butiken efter stängning , jag hann göra klart bokföringen också, skööönt. Så nu slipper jag tänka på det 1 vecka i alla fall. Jag kunde egentligen stannat i flera timmar till igår. Men jag är ingen robot, jag är människa, jag var helt trasig i kroppen igår när jag kom hem. =/

Jag börjar bli orolig, angående sömnproblem.. vaknar flera gånger på nätterna, men jag vet inte om det är jag som vaknar av mig själv eller om det är han som väcker mig. Eller det kanske är något helt annat. scaaryyy!

Posted on september 6, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

