Avbryter ABC-dieten

jag har bestämt mig för att inte fortsätta med ABC-dieten.. De första dagarna funkade det jätte bra, men nu ska jag köra på 2-4-6-8 dieten istället. Den tror jag är lite lättare för mig. Jag klarar inte av dom dagarna som man ska fasta och inte dom dagarna när man äter max 100 kcal heller, det brukar leda till hets. Och det är ingenting jag vill. Då blir det bara jobbigt i längden.. Så jag tror jag ska prova på den här nya dieten som jag läst lite om. Efter den ska jag nog prova på den äkta versionen av ABC, den när man följer alfabetet osv. Nu ska jag skriva ner lite vad jag ska äta den kommande veckan. Ändra lite på det jag redan skrivit ner o sååå.. Sorry , hoppas ni klarar det bättre än mig ! Stay Strong❤

Posted on september 8, 2011, in ♀ matdagboken. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

