Sjuka mig…

Idag har jag bara legat i sängen typ hela dagen och kollat på filmer. Sovit bort det mesta faktiskt, känner mig hängig och sliten. Så är det när man är förkyld, jävla hosta också. Den är jobbigast, men jag hoppas det blir bättre tills imorgon ♥ Jag pratade med bella en lååång stund i telefon också. Jag vill faktiskt åka och hälsa på henne, det var så längesen. Vi har en hel del gemensamt så man behöver inte kämpa med att förklara något, hon förstår ändå. Vi har ganska lik bakgrund. Bella, bella, varför ska du bo så långt bort? ;P me miss yooouu !

Nää, nu ska jag hoppa in duschen, sen får det bli söndags mys med sopranos. Vi är inne på 3e såsongen nu. Bästa serien ever!❤

Posted on september 11, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

