Nike+ GPS

Efter jag slutade jobbet idag tänkte jag, jag tar en promenad till stan i alla fall, sen kan jag ta bussen hem. Jag startade en ny app som jag inte användt förut. Nike+ GPS hette den, och snacka om peppande app. Efter varje kilometer du går, säger en tjej hur långt du gått, hur snabbt du gått osv. Jag blev jätte peppad och gick snabbare och nästan hela vägen hem. Kanske hade 1 km kvar hem, men då var jag framme vid Ica i sävja och jag ville in för att köpa lätt kvarg där så det fick räcka för idag, + att det blev bäcksvart ute och klockan är va ju bara 20.30 typ. Faaan också, jag vill verkligen inte att vintern ska komma… =/

Anywaaaays, här är mina resultat på promenix hem från jobbet...


Glöm nu inte kolla in hur många kalorier jag brände. Jo nämlligen 381 kcal.😉 Nöjda jaaaaaag ♥

Posted on september 14, 2011, in ♀ try to be healthy. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

