Fredag..

Kom försent till jobbet idag, både Elin och Louise väntade utanför och kunderna också såklart. Jag som hade planerat att gå upp tidigt och ta en morgon promenad. Men nope, försov mig. Så fort jag kom in på jobbet gick jag direkt till kassan och öppnade dörrarna, tog in tidningarna och startade kassan. Sen kom louise och bytte av mig, så jag kunde gå och göra i ordning en kopp te, (tradition) haha! Det blev en god kopp grönt te efter att jag diskat i lunchrummet. Sköööönt, en cigg med te, alltid lika underbart, varje morgon. Happ, idag är det fredag och jag jobbar denna helgen så det är ingen idé att slappa i och med att jag ändå ska upp tidigt imorgon. blääää, orkar inte jobba heeeela tiden. Lilla Zooozaaa jobbar denna helgen med mig, han har ju jobbat här en helg innan. Då jobbade han helg med S, och nu ska han jobba med mig. Så vi får se om han är lika duktig som S har sagt. 🙂

Peace !

Posted on september 16, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

