Hinduismen

Sitter i kassan och pluggar på hinduismen nu är redan klar med ”naturfolkens religioner” så nu fortsätter jag till hinduismen. Och imorgon har jag religion på morgonen i skolan, och då ska vi läsa buddhismen. Bäst för mig att jag läser mycket. Matte A lektionen igår kväll var min första. Det gick bra, läraren var snäll och vi gjorde en planering för kursen resten av terminen. Jag har en hel del att plugga på nu, jag fick lite hjälp igår av bebo med matten, men läraren räknade ut 100 ggr innan han kom till resultatet. Jätte krångliga uträkningar gjorde han. Eller så tycker bara jag att det är krångligt i och med att jag inte pluggat på typ 5 år..

Posted on september 20, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

