Grattis till mig. del 1

Idag fyller jag 21 år. Egentligen inget märkvärdigt med det, men jag ska lägga upp mitt firande i bilder. Vi började faktiskt igår redan, när vi åkte till stockholm och sov över hos bebos syster.

Här är älskling, när vi sitter på tunnelbanan på väg till kista gallerian för att påbörja shoppingdagen😉

Vi var inte bara i kistas galleria, vi var i centrum också och kikade. Vi letade jackor och skor till oss båda men det blev inget av dom till pira, jag däremot hittade både jacka och 2 par skor🙂 istället blev det ett par nya boomerang byxor till honom. Efter en stund blev vi hungriga och började leta efter en mongolisk restaurang som skulle ha jätte god mat. Vi letade kanske en timme innan vi kom fram men till slut nådde vi målet, och jaa det var faktiskt jätte god mat.

Här sitter vi på o´learys och knaprar på ännu mera gott som dom hade att erbjuda. Om jag minns rätt beställde vi något nachos liknande.. gott var det, men såååå mättande😉

Posted on september 25, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

