Kurdisk fest ?!

Jag jobbar ju i helgen men ändå ska jag försöka trycka in festen på lördag kväll. Om jag ens ska dit. Jag vill men jag vill ändå inte, medveten om att jag gått upp i vikt. Jag har fått låna kurdiska kläder av S syster men hur jag än försöker få det att se bra ut så ser jag bara fet ut. Jag vill inte gå dit och sen få panik på plats , när jag är på festen vill jag inte få sån ångest och panik. Jag kommer inte kunna hantera det. Besluts problem? – Hell Yeaaah! Jag vill men ändå inte. Jag kan lika gärna ta en lång promenad på kvällen när alla är där😛 hehehe.. Vi får se. Kläderna var fina och färg glada och jag fåt låna om jag vill. Imorgon bär det av till Stockholm igen, jaghar fått ett uppdrag. Att färga S systers hår.  Hoppas jag lyckas med det. TTYL !❤

Posted on september 29, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

